Рекламация

-Всички претенции за рекламации трябва да бъдат предявявани на следната електронна поща: admin@topcar.bg или на телефон 0883 457 757

-Необходимо е да съобщите номер и марката на продукта, при който сте открили дефект или към който предявявате претенции.
-Трябва да бъде предоставен и протокол (формуляр който ще Ви изпратим щом се свържете с нас) за извършен монтаж от специализиран сервиз. 
-Също така е необходимо да предоставите описание на съответния дефект. В зависимост от вида на дефекта или повредата на продукта обработката на претенцията в отделни случаи може да отнеме от 6 до 8 седмици. 
-След като претенцията Ви бъде разгледана и одобрена ще Ви бъде изпратена нова автомобилна резервна част или ще Ви върнем парите.