Ангренажен ремък

Популярни
По азбучен ред
ABCDFGHIJKLMNOPRSTV
Ангренажен ремък поръчайте евтино

Изберете желания автомобил за да видите всички Ангренажен ремък подходящи за него

Какво е ангренажен ремък?

TopCar.BG ☎ 0883 457 757

Собствениците на автомобили трябва да знаят, че ангренажния ремък е много важен консуматив в тяхната кола. Казваме консуматив, защото има определени км. пробег живот или определени години.Ако вие пропуснете да го подмените и той се скъса може да доведе до блокиране на двигателя и  бракуване на автомобила.Това е така, защото ролята, която играе е да осигурява оптимално отваряне и  затваряне на клапаните и синхронизира функцията на буталата,  намиращи се в цилиндрите.

Какво трябва да знаем

Когато е нов автомобила и  все още в гаранция няма за какво да се притеснява те.Това е задължение на сервиза, да следи и да ви уведомява ако наближава време за подмяна на консумативите.Но, когато си купувате автомобил втора употреба ние от Топкар ви съветваме независимо какво ви убеждава предходния собственик за поддръжката, първото което да направите след покупката, да подмените ангренажния ремък в оторизиран сервиз, за да си спестите главоболия. 

Всеки производител препоръчва подмяната на ангренажния ремък на различен период.Хубаво е да сте запознати с  това и да си записвате някъде пробега на автомобила, за да не пропуснете нуждата от следваща подмяна.

Кога да подменим ремъка 

  • Възрастта  . Това означава не само пробег, но и общото време на работа. Ако рядко сте пътували с кола, но тя вече работи от 7 до 8 години, има смисъл да проверите и още по-добре незабавно да замените. Каучукът има определен живот, след който може да започне да се влошава, дори и без видими натоварвания.

  • Неизправности в системата за запалване . При силно износване може да прескача зъбите върху шайбата. В резултат на това моторът е нестабилен, може да не стартира първия път. Ако ремъкът  скочи повече от един зъб, е възможно повреда на клапана.

  • Дим от изпускателната тръба може да възникне по различни причини. Една от тези причини е отслабването на ремъкът. В резултат на това горивото изгаря непълно, изгаря в изпускателната система.

  • Ако е износен, могат да се появят звуци , като щракане. Важно: сривният лагер на водна помпа или генератор може да издава същите звуци.

  • Капки масло под капака  . Те се появяват поради проблеми с уплътнението на коляновия вал. Попадането на моторно масло върху ремъка определено ще доведе до необходимостта от подмяна на целия комплект (колан, шайби и ролки).

  • Когато е отворен двигателя поради друг ремонт и имате достъп да го разгледате. Огледайте го по цялата му дължина, като внимателно завъртите мотора (преди да направите това, развийте свещите). Всякакви пукнатини и други незначителни повреди показват необходимостта от подмяна.

  • Ако стартерът се завърти и двигателят не се стартира , ремъкът за синхронизация вероятно ще се скъса. И е добре, ако не са се повредили други елементи на двигателя.

Характеристики на подбор и подмяна ?

TopCar.BG ☎ 0883 457 757

Ние от ТОПКАР препоръчваме  да купувате само оригинални резервни части, това гарантира дълъг експлоатационен живот и няма изненади. Дори колата да е закупена на втора ръка и не знаете каталожния номер на оригинала, можете да разберете по VIN номера. 

Ако изберете ремък не според каталожния номер,ТОПКАР ви съветва  да се вземете предвид следните характеристики:

  • Технически спецификации Това е ширината и дължината, броят и размерът на зъбите. 

  • Цена / качество. Ремъкът за синхронизация е важна подробност, не купувайте прекалено евтини компоненти, спестяването в бъдеще може да доведе до допълнителни разходи

  • Производител. Не трябва да купувате част, произведена от неизвестна фабрика, дори ако номерът съответства на каталога. Качеството може да не е най-доброто

Ние от ТОПКАР съветваме в  допълнение към всичко изброено по-горе,купувайте части само от надеждни магазини или от оторизирани представители.В нашия онлайн магазин topcar.bg ше намерите бързо и лесно всичко което е необходимо за ремонта и сервизиране на вашия автомобил.

Смяна на ангренажен ремък

Основната функция на ангренажния ремък е да осигури точната синхронизация между разпределителния и коляновия вал. Като зъбно колело зъбите на ангренажния ремък лягат по профила на зъбния барабан. Разпределителния вал активира клапаните, докато буталата на двигателя посредством мотовилка задвижват коляновия вал. Тази схема осигурява синхронизирано задвижване, като разпределителния и коляновия вал имат пропорционална постоянна скорост на въртене. Напоследък ангренажния ремък все по-често се използва и за задвижване на други компоненти като водна или инжекционна помпа.