Обтегач ремък ангренажен

Популярни
По азбучен ред

Обтегач ремък ангренажен поръчайте евтино

Търси по кола

Изберете желания автомобил за да видите всички Обтегач ремък ангренажен подходящи за него

Обтегач ангренажен ремък 

Механизъм за обтягане на ремъка: чести повреди и техните симптоми

Корозия и износване на елементите на устройството за обтягане на ангренажен ремък:

  • Бие и скърца изпод капака на разпределителния механизъм.

  • Прискърцване по време на стартиране на двигателя.

  • Загуба на мощност на двигателя.

  • Плъзгане или скъсване на ангренажен ремък.

Механични или термични повреди на компонентите:

  • Загуба на смазка на обтягащата ролка;

  • Висока вибрация (за автомобили с дизелов двигател);

  • Ускорено износване, повреда на ремъка;

  • Нестабилна работа на двигателя.

Кога да сменим механизма за обтягане 

Системата на обтегачите и ангренажния ремък  трябва да се проверява при всяка поддръжка на превозното средство. Средно, механизмът на опъване трябва да бъде заменен на всеки 70 000 км. Тези периоди са специфични при всеки производител на автомобил.Не пропускайте да си записвате и да следите до следващата нужда от подмяна защото това може да ви спести доста сериозни главоболия.А също така да ви спести сериозни суми пари.

Какво трябва да знаем

Когато се появят гореспоменатите симптоми на повреда, компонентът трябва да бъде заменен заедно с обтягащата ролка и зъбния ремък.Едно отваряне на двигателя за подобна профилактика не евтина процедура за това ние от topcar ви съветваме да  подмените целия комплект.

Подмяната на опъващото рамо на ангренажа изисква специални умения и инструменти, затова е препоръчително да го поверите на професионалистите в сервиз.

Когато посетите онлайн магазина на topcar ще успеете да филтрирате лесно продуктите спрямо марка и цена, за да намерите нужния за вас продукт.Ако изникнат допълнителни въпроси винаги можете да се обърнете към нас, ще се радваме да ви бъдем полезни. 

Обтегач ангренажен ремък 

Механизъм за обтягане на ремъка: чести повреди и техните симптоми

Корозия и износване на елементите на устройството за обтягане на ангренажен ремък:

  • Бие и скърца изпод капака на разпределителния механизъм.

  • Прискърцване по време на стартиране на двигателя.

  • Загуба на мощност на двигателя.

  • Плъзгане или скъсване на ангренажен ремък.

Механични или термични повреди на компонентите:

  • Загуба на смазка на обтягащата ролка;

  • Висока вибрация (за автомобили с дизелов двигател);

  • Ускорено износване, повреда на ремъка;

  • Нестабилна работа на двигателя.

Кога да сменим механизма за обтягане 

Системата на обтегачите и ангренажния ремък  трябва да се проверява при всяка поддръжка на превозното средство. Средно, механизмът на опъване трябва да бъде заменен на всеки 70 000 км. Тези периоди са специфични при всеки производител на автомобил.Не пропускайте да си записвате и да следите до следващата нужда от подмяна защото това може да ви спести доста сериозни главоболия.А също така да ви спести сериозни суми пари.

Какво трябва да знаем

Когато се появят гореспоменатите симптоми на повреда, компонентът трябва да бъде заменен заедно с обтягащата ролка и зъбния ремък.Едно отваряне на двигателя за подобна профилактика не евтина процедура за това ние от topcar ви съветваме да  подмените целия комплект.

Подмяната на опъващото рамо на ангренажа изисква специални умения и инструменти, затова е препоръчително да го поверите на професионалистите в сервиз.

Когато посетите онлайн магазина на topcar ще успеете да филтрирате лесно продуктите спрямо марка и цена, за да намерите нужния за вас продукт.Ако изникнат допълнителни въпроси винаги можете да се обърнете към нас, ще се радваме да ви бъдем полезни.