Паразитна ролка
- Паразитна ролка за Volkswagen
- Паразитна ролка за Mercedes
- Паразитна ролка за Audi
- Паразитна ролка за Opel
- Паразитна ролка за BMW
- Паразитна ролка за Alfa Romeo
- Паразитна ролка за Audi
- Паразитна ролка за BENTLEY
- Паразитна ролка за BMW
- Паразитна ролка за BUGATTI
- Паразитна ролка за BUICK
- Паразитна ролка за CADILLAC
- Паразитна ролка за Chevrolet
- Паразитна ролка за Chrysler
- Паразитна ролка за Citroen
- Паразитна ролка за Dacia
- Паразитна ролка за Daewoo
- Паразитна ролка за Daihatsu
- Паразитна ролка за DODGE
- Паразитна ролка за FERRARI
- Паразитна ролка за Fiat
- Паразитна ролка за Ford
- Паразитна ролка за Great Wall
- Паразитна ролка за Honda
- Паразитна ролка за Hyundai
- Паразитна ролка за Infiniti
- Паразитна ролка за Isuzu
- Паразитна ролка за Iveco
- Паразитна ролка за Jaguar
- Паразитна ролка за Jeep
- Паразитна ролка за Kia
- Паразитна ролка за LADA
- Паразитна ролка за LAMBORGHINI
- Паразитна ролка за Lancia
- Паразитна ролка за Land Rover
- Паразитна ролка за Lexus
- Паразитна ролка за LINCOLN
- Паразитна ролка за LOTUS
- Паразитна ролка за MASERATI
- Паразитна ролка за Mazda
- Паразитна ролка за Mercedes
- Паразитна ролка за MG
- Паразитна ролка за Mini
- Паразитна ролка за Mitsubishi
- Паразитна ролка за Nissan
- Паразитна ролка за Opel
- Паразитна ролка за Peugeot
- Паразитна ролка за Porsche
- Паразитна ролка за Renault
- Паразитна ролка за ROLLS-ROYCE
- Паразитна ролка за Rover
- Паразитна ролка за Saab
- Паразитна ролка за Seat
- Паразитна ролка за Skoda
- Паразитна ролка за Smart
- Паразитна ролка за SSANGYONG
- Паразитна ролка за Subaru
- Паразитна ролка за Suzuki
- Паразитна ролка за TESLA
- Паразитна ролка за Toyota
- Паразитна ролка за VAUXHALL
- Паразитна ролка за Volkswagen
- Паразитна ролка за Volvo
Изберете желания автомобил за да видите всички Паразитна ролка подходящи за него
Какво е паразитна ролка?
При двигателите с вътрешно горене с ремъчно задвижване на газоразпределителния механизъм е необходимо да се осигури правилното положение на ремъка и неговата стабилност по време на работа. Тези задачи се решават с помощта на паразитни ролки, чието предназначение, дизайн и подмяна са описани подробно в тази статия.
Паразитната (референтен, междинен, фалшив) ролка е спомагателен елемент на ремъчно задвижване на газоразпределителен механизъм (GRM), свободно въртяща се ролка с малък диаметър, през която в определена точка (или точки) се върти зъбен ремък.
Марката на зъбния ремък решава няколко проблема:
• Променете хода на ремъка (завъртане под необходимия ъгъл) в съответствие с местоположението на шайбите и приставките на разпределителния вал;
• Премахване на вибрациите на ремъка със значителната им дължина;
• Стабилизиране на зъбния ремък по време на работа, предотвратяване на резонансни явления, подхлъзване и др .;
• Общо намаляване на шума от задвижването на зъбното колело.
При задвижване на ремъка обикновено се използва една паразитна ролка, по-рядко две, но много съвременни двигатели с малък обем изобщо нямат тези части. В този случай паразитната ролка не трябва да се бърка с друг подобен механизъм - ролката за опъване. Натягащият валяк осигурява необходимото напрежение на колана, предотвратявайки неговото приплъзване и свързаните с него повреди на двигателя, а също така едновременно изпълнява функциите на байпасната ролка. В бъдеще ще става въпрос за байпасните ролки.
Избор и подмяна?
Ролките се износват по време на работа и изискват подмяна - тази операция се извършва едновременно с подмяната на ангренажния ремък и ролката за опъване. Всички тези части, като правило, се продават в комплекта, така че не е необходимо да търсите отделно ролката . Когато купувате ремък и ролки, трябва да се вземат предвид препоръките на производителя на двигателя и да се изберат части от подходящите типове и каталожни номера.
В някои случаи ролката може да се влоши или да се повреди напълно. Най-често възникват проблеми в лагера, в този случай има външен шум по време на работа на двигателя. Макарата създава проблеми много по-рядко. Във всеки случай трябва да бъде сменена, за това е необходимо да закупите нова част съгласно инструкциите на производителя и да извършите в съответствие с инструкциите ремонт и поддръжка на това конкретно превозно средство.
По време на работа байпасната ролка не изисква специална поддръжка, обикновено тази част работи нормално през целия сервизен интервал и не създава проблеми.
Защо да купите от Topcar.bg?
Ние от topcar ви съветваме, да следите работата на двигателя и да не пропускате периода за подмяна на тези консумативи.В нашия онлайн магазин лесно ще намерите подходящ за вашия модел сервизен комплект. А ние ще го доставим до желания от вас адрес.
Паразитна ролка
При двигателите с вътрешно горене с ремъчно задвижване на газоразпределителния механизъм е необходимо да се осигури правилното положение на ремъка и неговата стабилност по време на работа. Тези задачи се решават с помощта на паразитни ролки, чието предназначение, дизайн и подмяна са описани подробно в тази статия.
Какво е паразитна ролка
Паразитната (референтен, междинен, фалшив) ролка е спомагателен елемент на ремъчно задвижване на газоразпределителен механизъм (GRM), свободно въртяща се ролка с малък диаметър, през която в определена точка (или точки) се върти зъбен ремък.
Марката на зъбния ремък решава няколко проблема:
• Променете хода на ремъка (завъртане под необходимия ъгъл) в съответствие с местоположението на шайбите и приставките на разпределителния вал;
• Премахване на вибрациите на ремъка със значителната им дължина;
• Стабилизиране на зъбния ремък по време на работа, предотвратяване на резонансни явления, подхлъзване и др .;
• Общо намаляване на шума от задвижването на зъбното колело.
При задвижване на ремъка обикновено се използва една паразитна ролка, по-рядко две, но много съвременни двигатели с малък обем изобщо нямат тези части. В този случай паразитната ролка не трябва да се бърка с друг подобен механизъм - ролката за опъване. Натягащият валяк осигурява необходимото напрежение на колана, предотвратявайки неговото приплъзване и свързаните с него повреди на двигателя, а също така едновременно изпълнява функциите на байпасната ролка. В бъдеще ще става въпрос за байпасните ролки.
Избор и подмяна
Ролките се износват по време на работа и изискват подмяна - тази операция се извършва едновременно с подмяната на ангренажния ремък и ролката за опъване. Всички тези части, като правило, се продават в комплекта, така че не е необходимо да търсите отделно ролката . Когато купувате ремък и ролки, трябва да се вземат предвид препоръките на производителя на двигателя и да се изберат части от подходящите типове и каталожни номера.
В някои случаи ролката може да се влоши или да се повреди напълно. Най-често възникват проблеми в лагера, в този случай има външен шум по време на работа на двигателя. Макарата създава проблеми много по-рядко. Във всеки случай трябва да бъде сменена, за това е необходимо да закупите нова част съгласно инструкциите на производителя и да извършите в съответствие с инструкциите ремонт и поддръжка на това конкретно превозно средство.
По време на работа байпасната ролка не изисква специална поддръжка, обикновено тази част работи нормално през целия сервизен интервал и не създава проблеми.
Ние от topcar ви съветваме, да следите работата на двигателя и да не пропускате периода за подмяна на тези консумативи.В нашия онлайн магазин лесно ще намерите подходящ за вашия модел сервизен комплект. А ние ще го доставим до желания от вас адрес.