Капак ангренаж
- Капак ангренаж за Volkswagen
- Капак ангренаж за Mercedes
- Капак ангренаж за Audi
- Капак ангренаж за Opel
- Капак ангренаж за BMW
- Капак ангренаж за Alfa Romeo
- Капак ангренаж за Audi
- Капак ангренаж за BENTLEY
- Капак ангренаж за BMW
- Капак ангренаж за BUGATTI
- Капак ангренаж за BUICK
- Капак ангренаж за CADILLAC
- Капак ангренаж за Chevrolet
- Капак ангренаж за Chrysler
- Капак ангренаж за Citroen
- Капак ангренаж за Dacia
- Капак ангренаж за Daewoo
- Капак ангренаж за Daihatsu
- Капак ангренаж за DODGE
- Капак ангренаж за FERRARI
- Капак ангренаж за Fiat
- Капак ангренаж за Ford
- Капак ангренаж за Great Wall
- Капак ангренаж за Honda
- Капак ангренаж за Hyundai
- Капак ангренаж за Infiniti
- Капак ангренаж за Isuzu
- Капак ангренаж за Iveco
- Капак ангренаж за Jaguar
- Капак ангренаж за Jeep
- Капак ангренаж за Kia
- Капак ангренаж за LADA
- Капак ангренаж за LAMBORGHINI
- Капак ангренаж за Lancia
- Капак ангренаж за Land Rover
- Капак ангренаж за Lexus
- Капак ангренаж за LINCOLN
- Капак ангренаж за LOTUS
- Капак ангренаж за MASERATI
- Капак ангренаж за Mazda
- Капак ангренаж за Mercedes
- Капак ангренаж за MG
- Капак ангренаж за Mini
- Капак ангренаж за Mitsubishi
- Капак ангренаж за Nissan
- Капак ангренаж за Opel
- Капак ангренаж за Peugeot
- Капак ангренаж за Porsche
- Капак ангренаж за Renault
- Капак ангренаж за ROLLS-ROYCE
- Капак ангренаж за Rover
- Капак ангренаж за Saab
- Капак ангренаж за Seat
- Капак ангренаж за Skoda
- Капак ангренаж за Smart
- Капак ангренаж за SSANGYONG
- Капак ангренаж за Subaru
- Капак ангренаж за Suzuki
- Капак ангренаж за TESLA
- Капак ангренаж за Toyota
- Капак ангренаж за VAUXHALL
- Капак ангренаж за Volkswagen
- Капак ангренаж за Volvo
Изберете желания автомобил за да видите всички Капак ангренаж подходящи за него
Какво представлява капак ангренаж?
След като зъбният ремък предизвика агрегатното задвижване да се приближи до верижното задвижване, стана ясно, че това също е недостатък по отношение на предишните трансмисионни агрегати. Клиновите и поли-V ремъците имат много по-дълъг експлоатационен живот, което означава, че ремък, оборудван с обтегач на колана, обикновено трябва да се подменя само два пъти през целия експлоатационен живот на автомобила. Вместо това зъбният ремък трябва да бъде подменен на всеки 100 000 км. Но дори и с тази граница трябва да се внимава.
Защо е важен капакът?
Поради тези причини е въведен зъбният предпазител. Неговата функция е да предотвратява натрупването на мръсотия и влага върху повърхността на ремъка. В началото действието му е била ограничена само до защитата на горната повърхност. По-късно са разработени капаци, които могат да покриват колана от двете страни. Те са в състояние да защитят не само колана, но и разпределителния вал. По принцип капака не е нищо повече от пластмасово покритие, залепено на колана. Тъй като движенията не са необходими, обикновено са твърди. Следователно предпазителят на ангренажния ремък е завит и стегнат. Защитата включва както вала, така и зъбните колела. Благодарение на това устройство външните ефекти са сведени до минимум.
Кога е нужна подмяната ?
Възможно е обаче появата на пукнатини поради температурни колебания в тази област. Ако пукнатините са видими с просто око,ние от Топкар ви съветваме капака да бъде сменен незабавно. Обикновено той може да надвиши работния живот на ангренажния ремък. Въпреки това, производителите препоръчват едновременната подмяна на двата елемента.
Посетете онлайн магазина на topcar, където ще намерите широка гама от е резервни части.Лесно ще сортирате продуктите по марка и категория и ще успеете да закупите това което ви е необходимо
Капак ангренаж
След като зъбният ремък предизвика агрегатното задвижване да се приближи до верижното задвижване, стана ясно, че това също е недостатък по отношение на предишните трансмисионни агрегати. Клиновите и поли-V ремъците имат много по-дълъг експлоатационен живот, което означава, че ремък, оборудван с обтегач на колана, обикновено трябва да се подменя само два пъти през целия експлоатационен живот на автомобила. Вместо това зъбният ремък трябва да бъде подменен на всеки 100 000 км. Но дори и с тази граница трябва да се внимава.
Защо е важен капакът
Поради тези причини е въведен зъбният предпазител. Неговата функция е да предотвратява натрупването на мръсотия и влага върху повърхността на ремъка. В началото действието му е била ограничена само до защитата на горната повърхност. По-късно са разработени капаци, които могат да покриват колана от двете страни. Те са в състояние да защитят не само колана, но и разпределителния вал. По принцип капака не е нищо повече от пластмасово покритие, залепено на колана. Тъй като движенията не са необходими, обикновено са твърди. Следователно предпазителят на ангренажния ремък е завит и стегнат. Защитата включва както вала, така и зъбните колела. Благодарение на това устройство външните ефекти са сведени до минимум.
Кога е нужна подмяната
Възможно е обаче появата на пукнатини поради температурни колебания в тази област. Ако пукнатините са видими с просто око,ние от Топкар ви съветваме капака да бъде сменен незабавно. Обикновено той може да надвиши работния живот на ангренажния ремък. Въпреки това, производителите препоръчват едновременната подмяна на двата елемента.
Посетете онлайн магазина на topcar, където ще намерите широка гама от е резервни части.Лесно ще сортирате продуктите по марка и категория и ще успеете да закупите това което ви е необходимо